0

Puckolucko

pratat med en så korkad bank kvinna...
Där jag ville veta när mitt nya kort kommer !?
Det tar 5 bankdgr innan ditt nya kort kommer,men du kan väl använda ditt gamla så länge...
Eh det har jag ju spärrat & det är ju därför jag ringer för att få reda på när det kommer...
Ja just det...
Efter att ha pratat en stund till så undrar hon om jag inte har något annat kort ?????
Vadå ett kort i varje bank el vad menar du???
Jag har ju SPÄRRAT MITT KORT !
Ja just det...
MY GOOD jag gav upp...

Sen kommer det mera...
Ditt kort är inte spärrat.....
VA ?????
Nej det såg konstigt ut här...
Så inget nytt är på väg...
ARG så jag kokar,men jag ringde i lördags & jag har vittne på att jag ringde & spärra det & ett nytt skulle skickas...
Tyvärr är inget nytt på väg...
Ännu argare...
Nej jag får ju gå in & kolla om någon använt mitt kort nu då...
Inte använt det sen jag va i Vallentuna på Ica...
Det va inte använt som tur va !
Eller mer TUR för denna bankkvinnan ;)

Finns det nåt jag kan göra för dig ???
Nej vad skulle det vara,skicka ett nytt så jag kan få ut kontanter...
Jag har inte en spänn & kanske måste hitta på nåt i helgen...
KUL !
Ja men vi kan skicka ut kortet idag på snabb så har du det på lördag...
LÖRDAG ??? skickar man post då???
Ja man kan göra det !
Ok,ja ja.
Jag fixxar det här nu ! Förlåt att det blivit sånt strul !
TACK inte ditt fel utan din kollegas fel !
Tack & HEj !

Kommentera här: