0

finaste av dom alla

Han som tycker om mig som jag är.
Han som allt som oftast blir glad när vi ses.
Han som har de finaste 💖
Han som säger underbara saker så jag inte kan sluta skratta.
Han som är precis som sin mor lätt till gråt.
Han som har lika lätt till skratt som sin mor.
Han som är precis så härrrrrlig som han är.
Han som gör mig till en bättre människa.
Han som är omtänksam & bryr sig om andra.
Han som tycker om att kramas.
Han som tycker pussar är barnsligt.
Han som inte fått ut sina knogar riktigt på händerna. 
Han som tycker om att gå på bio. 
Han som inte tycker skolan är toppen.
Han som älskar att bada.
Han som inte hör när de är nåt tråkigt.
Han som tycker mat är jobbigt.
Han som skulle kunna leva på glass.
 
Älskade Amos vad jag är rik 💗
Lyckliga jag som fick bli mamma till just dig 💞

Kommentera här: